Porządek obrad
1.
Opiniowanie projektów uchwał kierowanych do Komisji Budżetu i Finansów oraz Komisji Inwestycji i Mienia Komunalnego.
2.
Informacja szczegółowa Burmistrza/Skarbnika podczas posiedzenia komisji, związana z wydanymi Zarządzeniami Burmistrza w sprawie zmiany budżetu.
3.
Sprawozdania dot. wydatków bieżących, a konkretnie w par. 4010; 4110; 4120; 4170 we wszystkich działach budżetowych, w których w/w paragrafy występują.
4.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. – postęp działań w kierunku realizacji budowy kolejnych budynków.
5.
Analiza przetargów na budowę dróg lokalnych.
6.
Fundusze Sołectw i Osiedli oraz rozpatrzenie potrzeb inwestycyjnych zgłaszanych przez rady sołeckie.
7.
Stan inwestycji zał. nr 7 do uchwały budżetowej.
8.
Wykaz inwestycji posiadających pozwolenie na budowę, a które nie są wymienione w załączniku nr 7 do uchwały budżetowej.