Porządek obrad
3.
Przyjęcie protokołu z XXVII sesji Rady Miejskiej w Mosinie.
5.
Wyrażenie woli współdziałania Gminy Mosina z Gminą Kórnik w celu wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Kórnik (uchwała).
6.
Zwolnienie z podatku od nieruchomości niektórych grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 (uchwała).
7.
Przedłużenie terminów płatności rat podatku od nieruchomości dla przedsiębiorców będących podatnikami podatku od nieruchomości na terenie gminy Mosina (uchwała).
8.
Odstąpienie od dochodzenia należności o charakterze cywilnoprawnym przypadających Gminie Mosina lub jej jednostkom organizacyjnym w stosunku do niektórych grup przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19 (uchwała).
9.
Udzielenie pomocy finansowej Powiatowi Poznańskiemu (uchwała).
10.
Udzielanie dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji w zakresie ochrony środowiska i gospodarki wodnej (uchwała).
11.
Sprawozdanie Burmistrza Gminy Mosina z działalności od 27 kwietnia do 22 maja 2020 r.
12.
Regulamin porządkowy kąpieliska „Glinianki” (uchwała).
a)
„PIWONIOWA” drodze wewnętrznej położonej w miejscowości Babki (uchwała),
b)
„JAŁOWCOWA” drodze wewnętrznej położonej w miejscowości Mosina (uchwała),
c)
„WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY” drodze wewnętrznej położonej w miejscowości Mosina (uchwała).
14.
Przejęcie od Powiatu Poznańskiego zadania publicznego w zakresie zarządzania publiczną drogą powiatową nr 2469P (uchwała).
15.
Wskazanie wstępnego miejsca lokalizacji nowego przystanku komunikacyjnego przy drodze gminnej nr 42 w miejscowości Bolesławiec (uchwała).
16.
Rozpatrzenie skargi z dnia 9 grudnia 2019 r. na bezczynność Burmistrza Gminy Mosina (uchwała).
17.
Zlecenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mosinie kontroli umów zawartych przez Gminę Mosina i jej jednostki organizacyjne w kadencji 2018-2023 w zakresie przestrzegania zakazu wynikającego z art. 24f ust. 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (zmiana uchwały).
18.
Interpelacje i zapytania radnych.
19.
Sprawy organizacyjne i bieżące Rady Miejskiej.
20.
Wolne wnioski i informacje.